فناوری اطلاعات,,,,الکترونیک




   فناوری اطلاعات,,,,الکترونیک


   وبلاگ تخصصي الكترونيك و فناوري اطلاعات
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 531
بازدید کل : 13582
تعداد مطالب : 187
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

به وبلاگ الكتروIT خوش آمدید
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

دنیای بازی های جدید
وب سایت رسمی فرهاد مجیدی
HMFun.loxblog.com
kharide sharj hamrahe aval
دانلود بازی های کامپیوتری
فناوری اطلاعات
انجمن مهندسین برق و الکترونیک آمریکا
پرسه های شیشه ای
همگام سازی شکری
سایت اطلاع رسانی کنفرانس ها
سایت آموزش مجازی مدارس امریکا
وبلاگ تخصصی کامپیوتر
دانشگاه تهران
روزنامه جام جم
هفته نامه عصر ارتباط
جدول زیبای مندلیف با جزئیات بیشتر
علم روز دنیا
اخبار IT
اخبار فناوري اطلاعات
آموزش زبان انگليسي
واژه نامه c.p.h
بانک کد های طراحی سایت+ابزار فلش+دانلود نرم افزار
بانک کد های طراحی سایت+ابزار فلش+دانلود نرم افزار
ترجه آنلاين متون
انجمن رباتيك
مرجع برنامه نويسي
دانلود مقالات رايگان
فني لرن
آموزش آنلاين زبان هاي خارجي
دانلود رايگان كتاب
دانلود نرم افزار
وبلاگ تخصصي برق
عنوان لینک
دنياي الكترونيك
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الكترو IT و آدرس subphonix.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» ایکس باکس وان در مقابل پلی استیشن ۴

Sony_Playstation_35618167_2013_NYC-143_610x407

با استفاده از این دکمه بازیکن ها می توانند به پخش بازی زنده بپردازند، اسکرین شات بگیرند و یا از آخرین صحنه پیروزی حماسی خود در بازی فیلم بگیرند. دوستانتان نیز در حالی که مشغول دیدن بازی شما هستند می توانند نظر بگذارند. نکته جالب این است که اگر در یک بخش سخت از بازی گیر کرده  باشید می توانید از دوست خود کمک بگیرد تا آن مرحله را بگذراند. شاید این بخش کمی سر خوردگی داشته باشد اما بالاخره می تواند کارآمد هم باشد.

در پلی استیشن ۴ همچنین می توانید جریان بازی را به صورت از راه دور به یک دستگاه جانبی مثل پلی استیشن ویتا منتقل کنید و از بازی روی آن هم لذت ببرید.

داشبورد ایکس باکس وان

مایکروسافت هم به نوبه خود در حرکتی تعداد لیست دوستان ایکس باکس لایو را از تعداد ۱۰۰ عدد به نامحدود تغییر داد تا دست به یک تغییر و تحول اساسی زده باشد.

در ایکس باکس وان هم می توانید از طریق اسکایپ گیم پلی دوستان تان را دنبال کنید و همچنین از طریق  Smart Match می توانید بازی های چند نفره را دنبال کنید در حالی در برنامه های دیگر مشغول گذران وقت هستید.

Game DVR به طور خودکار چند ثانیه از بازی شما را ضبط می کند و اجازه میدهد تا آن را برای دیگران آپلود کنید تا تماشا کنند. البته اگر مشترک ایکس باکس لایو گولد باشید علاوه بر این می توانید ویدئو و صدا را از طریق کینکت به بازی اضافه کنید و برای تماشا دیگران قرار دهید.

قیمت دو کنسول بازی

ایکس باکس وان ماه نوامبر )آبان) با قیمت ۴۹۹ دلار از راه خواهد رسید و پلی استیشن ۴ نیز قبل از تعطیلات با قیمت ۳۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. این تفاوت قیمت بسیار قابل توجه است چرا که هر دو سیستم با یک هارد درایو کامل ۵۰۰ گیگابایتی از راه خواهند رسید.

البته شاید در نگاه اول بگویید که کنسول بازی سونی بهتر است چون ارزان تر است اما باید این را هم در نظر داشته باشید که همراه ایکس باکس وان یک کینکت عرضه می شود و همین قابلیت برای پلی استیشن ۴ را باید به صورت جداگانه خریداری کنید. البته هر دو شرکت قول داده اند تا در سال ۲۰۱۴ سرویس بازی ابر را نیز راه اندازی کنند.

و حالا یک نکته

باید از مایکروسافت متشکر باشیم که دیگر قرار نیست کنسول بازی ایکس باکس وان همیشه متصل به اینترنت باشد و قابلیت بازی آفلاین هم فعال است. البته مایکروسافت می گوید هنگامی که این کنسول بازی را خریداری کردید لازم است تا در ابتدا کار فقط یکبار آن را به اینترنت متصل کنید، همین!

سونی قبل تر در نمایشگاه ئی ۳ اعلام کرده بود که پلی استیشن ۴ نیاز به اینترنت ندارد اما هنوز در مورد اینکه باید یکبار این کنسول بازی به اینترنت متصل شود چیزی نگفته است.

بله این خبر خوبی است اما برای گیمر های حرفه ای که علاقه دارند از ویژگی های بیشتر این کنسول بازی بهره ببرند و همچنین به بازی چند نفره بپردازند اینترنت لازم است. خبر خوش دیگر هم این است که هم بازی های قدیمی پلی استیشن ۳ و هم ایکس باکس ۳۶۰ را می توانید در این کنسول های جدید بازی استفاده کنید. البته شاید بعضی از توسعه دهندگان بازی ها محدویت هایی در جلوی بعضی از کاربران این دو کنسول بازی قرار دهند.

باید دید که دوباره کدام یک از این دو کنسول بازی طوفانی در بازار و بین گیمر ها به راه خواهند انداخت و پیروز میدان خواهد شد. موضوعی که مهم است این است که هر دو کنسول بازی بسیار قدرتمند هستند و طیف گسترده ای از کاربران را پوشش می دهند و می تواند تا ساعت ها شما در اتاق نشیمن خانه تان بنشانند و بازی کردن وادار کنند. راستی اگر شما با توجه به قیمت ارز پول لازم را داشتید کدام یک از این دو کنسول بازی را خریداری می کردید؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : niloofar | تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب